Waar kan ik een originele Iphone 5 kabel kopen?

Mijn iphone 5 laadt zeer sloom op door een namaak kabel , die overigens wel werkt. En ook storend is dat ik vaak de melding'accessoire is mogelijk niet gecertificeerd'' krijg. Daarom ben ik op zoek naar een originele iphone kabel maar die zijn al gauw 20 euro. Weet iemand misschien een plek of site waar ik een originele iphone kabel kan kopen voor rond de 12 a 15 euro.

bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Icentre!! Deze is niet goedkoper maar ten eerste weet je zeker dat het een originele is, ten tweede die zijn nauwelijks goedkoper te vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor €1,85 koop je natuurlijk geen orgineel kabeltje. Gewoon online bij Apple Ned.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan naar een lokale telefoon store gaan.

Toegevoegd na 51 seconden:
Volgens mij hadden ze ook bij de Hema goede, lange iphone kabels die niet heel duur zijn.