Waar kan je voor een goede prijs een Nederlandse Iphone 4 sim lock vrij kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Tegenwoordig worden alle IPhones sim vrij in Nederland geleverd.

Sinds T-Mobile het alleenrecht op de IPhones heeft verloren worden nu verkochte IPhones automatisch geunlockt wanneer ze aan ITunes worden gehangen.

Sowieso zijn de Vodafone IPhones simlockvrij, dus als je een prepaid IPhone van VF koopt heb je een simlockvrije IPhone

http://www.vodafone.nl/shop/telefoon/prepaid/cat16170015/prepaid-iphone-4-16gb/sku51710020/

Hier heb je hem!

Toegevoegd na 2 minuten:
Om je te overtuigen hier nog een site die hetzelfde zegt als ik! zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nergens. Alle Iphones komen uit het buitenland.
escape