hoe kan je apps van je telefoon verwijderen ?

ik heb een s7 edge van een maat overgekocht omdat mijn telefoon stuk was het gaat hier om een s7 edge maar ik heb kpn en hij heeft vodafone kan het kloppen dat elke provider zijn eigen apps er standaard in zetten en dat die niet meer te verwijderen zijn omdat ze in de telefoon zelf zitten ....en kan ze niet allemaal verwijderen hoe komt dat

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Je kan standaard voor geïnstalleerde apps, helaas, niet verwijderen.
Maar andere apps wel, door ze simpel weg ingedrukt te houden en naar "Verwijderen" te slepen, dit kan wel alleen op de Applicatie pagina.
Klik op de homeknop en daarna op het icoontje rechts onder in.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke doet elke provider dat dat ze hun eigen apps erop gooien en dat je niet kunt verwijderen :)