Sony Xperia viel uit en laadt niet meer op, wat kan ik eraan doen?

Mijn Sony Xperia T viel uit, omdat de batterijen op waren. Nu ik hem aan de lader zet, verschijnt er een rood lichtje linksboven aan, dit betekend dat hij oplaadt. Maar na een paar seconde's valt het rode licht weer uit, na nog eens een paar seconde's brand het licht weer en zo gaat het door. Maar de telefoon laadt niet op. Nu krijg ik hem niet meer aan. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
4.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan is er waarschijnlijk iets in de batterij stuk, gewoon een nieuwe batterij kopen, of als je iemand kent met dezelfde tel ff van batterij wisselen om te kijken of dit idd het probleem is ;p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij een telecom winkel kunnen ze je waarschijnlijk verder helpen

Antwoorden (1)

Haal de oplader weg en probeer het met een nieuwe. Werkt het niet maar is de oplader goed?

Dan kan het liggen aan je accu. Vervangen dus en werkt hij nu ook al niet maar is de accu goed?

Waarschijnlijk is de poort in je foon kapot (USB neem ik aan). Dan zijn je enige opties nieuwe telefoon kopen of een speciale accu-oplader zoals deze:

http://p.globalsources.com/IMAGES/PDT/S1030971022/USB-Cell-Phone-Battery-Charger.jpg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb al eens een nieuwe accu geprobeerd, reageert mijn telefoon er het zelfde op. Op dit moment is een nieuwe telefoon geen optie.. Ik heb mijn telefoon amper een jaartje, pff..