Mijn vrienden hebben een groep op Whats App, hoe kan ik daar lid van worden?

Mijn vrienden hebben een groep pp Whats App, hoe kan ik daar lid van worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je moet vragen aan jouw vrienden of de groepsbeheerder jou zou willen toevoegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik ga morgen vragen of de beheerder me toe wil voegen.

Andere antwoorden (3)

de beheerder van dat groepsgesprek moet jou uitnodigen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zal de beheerder van de groep jou moeten toevoegen aan de groep. Je kunt zelf niet zomaar bij een groep aanlsuiten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De eigenaar moet naar de chat gaan op de balk klikken van het gespreks ondw en dan rechts boven op het toe voeg knopje je toevoegen aan het gesprek door join naam te selecteren.