waar kan ik aan een Samsung Galaxy Tab 10.1met het grooteste scherm en met 3G Onder de 450 euro en ook zonder abolement ?

ik heb op googel gezocht ik kan het niet vinden

Toegevoegd na 4 minuten:
abolement kan ik zelf niet nemen ik kan wel dan een internet bundel nemen via me beltegoed

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik heb gisteren de Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Black gekocht bij BCC, voor €377. Met een stoffen mapje erbij om hem in te vervoeren voor €14,95. Je kan er ook een tas bij kopen die meteen ook de standaard is waar je hem op kan zetten maar die kost €49,95. Over een abonnement weet ik niets want dat ga ik niet nemen. Ik gebruik hem hier thuis en op vakantie waar wifi is. Bij MyCom verkopen ze hem ook, maar hebben hem niet in voorraad.