is het problematisch dat een GSM weinig intern geheugen heeft, ivm Apps?

ik heb er 1 op het oog die maar 320 MB intern heeft. Dan kan ik er wel een extern kaartje indoen van 32 GB, maar is het niet slimmer om een toestel te nemen met meer intern geheugen?

12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

dat maakt eigenlijk niks uit, intern geheugen is iets sneller, ik heb zelf 16gb intern geheugen, maar ik heb er toch een kaartje van 32gb bijgezet om films op te zetten.

bestanden van de computer kun je weer sneller op het kaartje zetten omdat de verbinding met je computer met het kaartje erin veel sneller is dan via de kabel naar de telefoon

Toegevoegd na 5 minuten:
en erover of het snel genoeg is: ik heb zelf een kaartje van snelheidsklasse 4, dat is voor mijn telefoon niet genoeg om mee te filmen, ik gebruik het meer als een soort groot massegeheugen.

je moet zoeken wat de maximale schrijf/leessnelheid van je telefoon is (staat er meestal niet bij)

maar als je een beetje een high-end telefoon hebt met een speed classe 10 micro sdhc zit je wel goed