De iPhone 5 bestaat niet dus ik zou voor de htc gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nog onzeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso is dit een slordig antwoord.
'omdat de iPhone 5 nog niet bestaat moet je er niet op wachten en maar een htc kopen'? 'DE htc', je weet niet eens over welke htc het gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat ook niet 'de htc'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"De iPhone 5 bestaat niet dus ik zou voor de htc gaan."
Je kunt mij niet vertellen dat daar op het eind niet 'de htc' staat. Kijk, als je nou zei 'De htc thunderbolt', oké.
Htc heeft vele verschillende telefoons, van redelijk betaalbaar tot hele dure met allerlei handige functies.
Eerst moet je specifieker zijn over welke HTC je zit te twijfelen. Dan moet je de specificaties van de telefoons naast elkaar zetten om te vergelijken, en kijken wat voor jou belangrijker is. Aangezien de iPhone 5 nog niet uit is kan ik je hierbij niet verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPhone 4 is wel erg duur. Je moet eigenlijk even op internet rond kijken welke HTC's je het beste bevallen, en dan vergelijken met de iPhone. Wat wil je liever, veel apps? een erg goed scherm? Ga dan voor de iPhone 4 (als je budget dat mogelijk maakt)
HTC's hebben vaak ook wel functies die de iPhone niet hebben.
iPhone 5 als die uit is iPhone is beste!;) haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoorde al dat de 5 niet uit is, maar wel de iPhone 4! Die heeft meer App's, meer kwaliteit, meer snelheid en is de betere , maar ook duurdere telefoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gozer, ik zou voor htc gaan (htc desire hd) er zit android op en dat is heel veel opzichten revolutonairder dan apple os. zelf ben ik aan het sparen voor een htc flyer tablet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn mensen die zweren bij de iphone, inclusief ik zelf (de 5 komt pas in het najaar uit overigens). ik heb de nieuwste htc nog niet vergeleken met de iphone 4, maar ik vind dat de iphone (dus vergeleken met de niet-nieuwste versie van de htc) wel soepeler werkt. gebruiksgemak is echt enorm. ze schijnen alleen qua eigenschappen echt niet te verschillen. toch vind ik de besturing van de iphone 4 prettiger, en ik heb ze echt goed met elkaar vergeleken.

ik zou als ik jou was beide toestellen ff in een winkel naast elkaar houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op htc zit android en dat vind ik persoonlijk veel fijner, ik heb nu een ipad, een bb (gehad) en een motorola. De motorola is veel fijner vind ik, al is een ipad geen iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de HTC Desire HD.
Echt geweldig!!!
Veel fijner dan de Iphone en een veel mooier en groter scherm.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is jou keuze maar euhm denk aan wat je het beste gewent bent ben je een apple gebruiker of heb je er al 1tje gehad? Dan zou ik voor de iphone gaan.
Ben je meer voor windows os?
En android enzo dan zou ik voor htc gaan.
Het gaat er ook over welke htc je wil en welke iphone je wil.
De htc desire is ongeveer evengoed als de iphone 3gs.
Al is de 4 al uit!
Dus ik zou voor de iphone gaan.
Die is nu het beste mobieltje dat je kan hebben en wat wil het zeggen als de 4 al spectaculair goed is?
Dat de 5 nog beter is!
Ga voor de iphone dat is mijn advies ;).
Maar zoals ik al zei : het is jou keuze ;)!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of iPhone 5 een dual-core processor zal hebben, zo niet dan moet je 'm niet kopen. HTC heeft binnenkort 2 dual-core telefoons. De HTV evo 3d en de pyramid. Beide hebben 4,3" , 900x540 pixels scherm, alleen is de EVO 3d 3d. Je kan ook 720p filmen in 3d en 1080 in 2d, dit heeft de pyramid niet. De evo 3d is al aangekondigd en komt naar Europa, maar de Pyramid nog niet. Er zijn enkel wat foto's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit nu zelf met exact hetzelfde dubio. Ik ben wat rond gaan kijken en ik ga nu waarschijnlijk voor de HTC Desire HD, waarom?
- Iets goedkoper
- Groter scherm
- Geluidskwaliteit zou hetzelfde zijn als de Iphone (geen mp3-speler voordeel)
- Android vind ik persoonlijk net zo makkelijk als apple-besturing, naar mijn idee is het allemaal goed tegenwoordig