Hoe stel ik het in dat het scherm van mijn iPhone 13 niet vanzelf aan gaat?

Ik wil niet dat mijn scherm vanzelf aan gaat wanneer ik de telefoon uit mijn broekzak haal. Ik wil dat het pas aan gaat als ik op de zijknop druk.

2 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

Hopelijk bedoel je dit:

Open de app Instellingen
Scroll naar beneden en selecteer Display & Brightness.
Zet ‘Raise to Wake’ uit.

en/of

Open de app Instellingen
Scroll naar beneden en tik op Toegankelijkheid.
Tik op Aanraken onder het gedeelte Fysiek en motorisch.
Schakel Tikken om wakker te worden in de Uit-positie.
SimonV
2 jaar geleden
paulus811
2 jaar geleden
jammer dat er na een goed antwoord als dit vervolgens geen enkele reactie meer komt.