mijn simkaart van blyk is geblokeerd wat nu?

Ik heb mijn pincode een paar keer fout gedaan nou is mijn sim geblokeerd en ik kan nergens in mij brief vaqn blyk een puckcode vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar de website van Blyk en log in.
Dan kun je het daar vinden.

Antwoorden (1)

De pukcode staat meestal ook op de plastic 'çreditcard' waarin je simkaartje zat.
Heb je deze niet meer dan kun je bij de provider 'Blyk' de pukcode opvragen.
Meestal moet je hiervoor persoonlijke informatie opgeven die bij hen bekend is en waarvan alleen jij dat kan geven, zoals postcode, huisnummer en geboortedatum.

Dit om te voorkomen dat de pukcode aan onbevoegden wordt gegeven.
Neem dus even contact op met de klantenservice van je provider, zij helpen je dan verder.