Iphone onder €300 in amerika?

Ik wil graag een iphone, een witte 32gb
Of het een 3 of 4 is maakt niet uit;) als die maar onder de 300 euro is
Is er ergens in amerika een betrouwbare site met witte 32gb's iphone's onder de 300 euro?
Een los toestel

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2e hands of nieuw?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het liefst nieuw, maar als de 2e hands in goeie staat is
Ook prima!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste die ik zie zijn €250
Maar ik wil perse een witte 3/4GS 32 GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een mooie zwarte 3gs 32 gb te koop, je kan er alle providers mee gebruiken. Factuur doos alles zit erbij. Ik verkoop m voor 350. Prijs valt te bespreken eventueel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik wil een witte
Alleen als het niet anders kan een zwarte

Antwoorden (2)

Je hoeft helemaal niet over de grens voor een iPhone 3/4 onder de €300,-. De meeste iPhones zijn in Nederland zelfs gratis (i.c.m. een Abonnement van €40,- per maand).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk uit met een telefoon kopen in Amerika, de meeste telefoons zijn niet simlockvrij dat betekent dat je die telefoon alleen in Amerika kunt gebruiken