Ik liep op internet ineens tegen deze telefoon aan (Samsung S5250 Wave 525 La Fleur). Word hij nog verkocht? Moet hij nog uitkomen? Wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

http://www3.typhone.nl/gsm/samsung/2098/samsung-s5250-wave-525-la-fleur

niet meer leverbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kwam ik ook achter. Ik vraag me af wanneer ze dan wel leverbaar zijn geweest. Verder dan typhone kom ik namelijk niet. In ieder geval bedankt voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou zeggen bel samsung zelf eens op of mail ze, zij weten er alles van http://www.samsung.com/nl/function/search/espsearchResult.do?keywords=Samsung+S5250+Wave+525+La+Fleur&input_keyword=Samsung+S5250+Wave+525+La+Fleur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was een goeie tip. Dit model is nog niet hier te verkrijgen, wel in andere uitvoeringen maar nog niet de La Fleur. Anders had hij op de website moeten staan. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van deze telefoon gehoord. Ik heb even op google gekeken en zo te zien kan je hem gewoon al kopen. Tik gewoon het merk +type in en je ziet gelijk de aanbieders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is nergens meer leverbaar, jammer genoeg. Maar ik kan er ook heel weinig over vinden. Meestal vind je genoeg recensies over mobiele telefoons, maar van deze kan ik er GEEN vinden. In ieder geval bedankt voor de moeite te nemen om te antwoorden