Hoe kan ik kijken hoeveel smsjes ik over heb op mijn abbonoment bij t-mobile

Hoe kan ik kijken hoeveel smsjes ik over heb bij de provider t-mobile

Toegevoegd na 9 minuten:
Abonnement*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Met prepaid: 1244 en Tmobile.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je??
Moet ik 1244 naar predpaid smsen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan wordt het een ander verhaal. Abonnement: bellen naar 1202 of inloggen op mytmobile.nl, daar kun je het op je profiel zien :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per dag kijken minq dan klopt het prima. Bij mij wel tenminste maar inderdaad niet om de 5 minuten checken dat werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord :)

Andere antwoorden (1)

Door een gebruikersnaam aan te maken op de site van t-mobile. Hieena kun je je facturen inzien en ook je huidige tegoed. Als je een iPhone hebt kun je dit doen met de app Belstand; speciaal voor tmobile klanten.