Gaan mobieleproviders nou definitief aparte kosten trekken buiten je internetbundel voor bijv. Pingen, whatsapp etc..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Inderdaad. De KPN gaat daar heel snel mee beginnen.
Ik twijfel er persoonlijk niet aan dat de andere providers heel snel gaan volgen.
Als je er alles over wilt weten moet je even naar de volgende video kijken.
escape
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Toch wel. Het staat precies ook in jouw link: ...gaat het bedrijf toegang tot bepaalde mobiele internettoepassingen bij al zijn mobiele merken 'tariferen, maar niet geheel blokkeren'. Zo zal het bedrijf weliswaar de toegang tot voip-diensten niet blokkeren, maar wel apart in rekening gaan brengen of als optie in een abonnement gaan aanbieden. Dus wel aparte kosten...

Andere antwoorden (2)

Nee, voorlopig nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slechts KPN heeft zin om de vingers te branden,want mocht dit bedrijf als 1e dit belachelijke plan doorvoeren,raken zij ( ruim geschat) 75% van hun huidige abbo's kwijt van zowel de mobiele tak als de "gewone " telefonie-tak !

Groet:Zoekertje