Kan ik het ergens zien of het nummer van Lebara is?(zie toelichting)

Ik heb een nieuwe date die mij haar nr gaf,ik zei ik bel je alleen als je lebara hebt,ze zei ja die heb ik maar ik geloof het niet zo,

na de 06 komt 44 ,kun je ergens lezen of dat een lebara nummer is bij google kom ik er niet uit .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
18.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TUURLIJK WEL,MAAR GEEN UREN PER DAG

Het beste antwoord

Nee, je kunt aan telefoonnummers niet meer zien bij welke provider ze horen. Dat kon vroeger wel maar nu zijn de nummerreeksen veel meer verdeeld plus mensen kunnen hun nummer verhuizen van de ene provider naar de ander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jij bedoelt zoals Lyca standaard met 0684/0685/0686 begint? Nee, dit is bij Lebara niet. Wel kun je als je zelf Lebara hebt, haar bellen, en kijken hoeveel je kwijt bent na een paar minuutjes. Als zij ook Lebara heeft ben je maar €0,40 ofzo kwijt, toch? En anders wel meer.

Even je beltegoed checken voor- en na 't telefoontje met haar.

Toegevoegd na 8 minuten:
Sorry, foutje.. Ik heb ooit Lebara gehad, en dacht altijd dat je voor een half uur het starttarief + de eerste minuut betaalde. Vandaar die "ongeveer €0,40", maar dat is dus niet zo..

Het eerste half uur is "gratis", je betaalt alleen een starttarief van €0,19. Als ze geen Lebara heeft, betaal je €0,26 per minuut. Als je na een gesprek van minder dan een half uur, meer dan €0,19 kwijt bent, weet je dat ze geen Lebara heeft.