Waar zijn de tarieven voor een sms je en bellen het goedkoopst? (met prepaid)

Ik heb een htc mobiel wil vandaag een simkaart kopen maar welke provider is het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Hi , is erg goedkoop omdat het speciaal voor tieners is gemaakt. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.bellen.com/mobiel/prepaid/vergelijking-tarieven/Default.aspx
hier staat een hele lijst providers, zoek er maar eentje uit...

Toegevoegd na 1 minuut:
als je op de woorden boven de kolommen klikt, wordt de lijst gesorteerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blyk!!
3000 gratis sms'jes en belminuten voor 3 maanden en voor maar 10 euro