Telefoon geeft foutmelding wanneer ik op het internet wil gaan via Wlan.

Wanneer ik connected ben met mijn Wireless internet en dan naar de browser ga en bijvoorbeeld naar live.vodafone.com wil geeft mijn net nieuwe Nokia C3 (fabrieksinstellingen) de melding "packet data authentication failed" en daarna "link not available". Iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Staan je instellingen goed?

Handmatig instellen
Voer de instellingen stap voor stap in.

De verbindingsinstellingen

* Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Configuratie'
* Kies 'Pers.config.instell.
* Controleer hier het account 'Vodafone Live!' of maak het aan via 'Opties' -> 'Voeg nieuwe toe'
* Kies 'Web'
* Accountnaam: Vodafone Live!
* Homepage: http://live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: leeg laten
* Wachtwoord: leeg laten
* Voorkeurstoeg.gebr.: Nee
* Kies 'Instell. toegangspunt
o Proxy: Ingeschakeld
o Proxyadres: 192.168.251.150
o Proxypoort: 8799
o Gegevensdrager: Packet gegevens
* Kies 'Instellingen drager'
o Packet-ggvnstoegpnt: live.vodafone.com
o Netwerktype: IPv4
o Verificatietype: 'Normaal'
o Gebruikersnaam: vodafone
o Wachtwoord: vodafone
* Verlaat het menu

De browserinstellingen

* Ga naar 'Menu' -> 'Web' -> 'Instellingen' -> 'Configuratie-instellingen'
* Configuratie : Pers.configuratie
* Account: Vodafone Live!
* Terminalvenster tonen: Nee
* Verlaat het menu

* Door de 0-toets langer ingedrukt te houden, maakt het toestel verbinding met Vodafone Live!.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Máár; het klinkt alsof je dan verbinding met internet gaat maken d.m.v. een internetverbinding op je telefoon.
Ik wil hem via mijn eigen local network zetten, net zoals een laptop op het internet komt via Wlan in een doorsnee huishouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je ook deze optie gedaan? Instellingen > WLAN > Internetverbinding > Eerst vragen.
Zodat je de keus krijgt als je internet op gaat tussen wifi en gprs?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, heb ik gedaan maar ik krijg geen keuze wanneer ik naar de browser ga.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste antwoord, omdat het het enige antwoord was :(