Telefoon geeft foutmelding wanneer ik op het internet wil gaan via Wlan.

Wanneer ik connected ben met mijn Wireless internet en dan naar de browser ga en bijvoorbeeld naar live.vodafone.com wil geeft mijn net nieuwe Nokia C3 (fabrieksinstellingen) de melding "packet data authentication failed" en daarna "link not available". Iemand enig idee hoe dit kan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Staan je instellingen goed? Handmatig instellen Voer de instellingen stap voor stap in. De verbindingsinstellingen * Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Configuratie' * Kies 'Pers.config.instell. * Controleer hier het account 'Vodafone Live!' of maak het aan via 'Opties' -> 'Voeg nieuwe toe' * Kies 'Web' * Accountnaam: Vodafone Live! * Homepage: http://live.vodafone.com * Gebruikersnaam: leeg laten * Wachtwoord: leeg laten * Voorkeurstoeg.gebr.: Nee * Kies 'Instell. toegangspunt o Proxy: Ingeschakeld o Proxyadres: 192.168.251.150 o Proxypoort: 8799 o Gegevensdrager: Packet gegevens * Kies 'Instellingen drager' o Packet-ggvnstoegpnt: live.vodafone.com o Netwerktype: IPv4 o Verificatietype: 'Normaal' o Gebruikersnaam: vodafone o Wachtwoord: vodafone * Verlaat het menu De browserinstellingen * Ga naar 'Menu' -> 'Web' -> 'Instellingen' -> 'Configuratie-instellingen' * Configuratie : Pers.configuratie * Account: Vodafone Live! * Terminalvenster tonen: Nee * Verlaat het menu * Door de 0-toets langer ingedrukt te houden, maakt het toestel verbinding met Vodafone Live!.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100