Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik heb een vraagje, Ik wil graag een Samsung Galaxy Gio met een prepaid kaartje, Is 200MB dan veel voor twitter, Ebuddy?

Toegevoegd na 10 minuten:
Dus ik wil een prepaid kaartje (Vodafone) en daar blox van b.v 200MB internet op doen (9,50) Maar ik vroeg me af of dat snel er door heen is als ik alleen Twitter,Ebuddy,Whatsapp gebruik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

200MB is niet veel. Maar wanneer je rustig aandoet, is het misschien net genoeg. Je moet dan wel thuis zoveel mogelijk via WiFi gaan werken, anders is 200MB te weinig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een blox van vodafone van 200MB per maand wilt aanschaven moet je zuinig zyn met welke data je verbruikt met je data roaming. Je zult als je veel wilt whatsappe /twitter&Msnen iederdaad een beetje zuinig aan doen, ik zou voor de optie voor een blox van 500MB waar je niet zo erg hoeft op te letten hlv MB's je binnen een oaar dagen gebruikt permaand. Ik heb zelf 1GB per maand en daar heb meer dan genoeg aan voor alles(Natuurlyk geen YT kyken (;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding