kan je met een hi bundel van 1000 smsjes, smsen naar een Nederlands nummer in België ?

een vriend van me heeft een Nederlands 06-nummer. op de site staat dat je met die bundel van 1000 sms'jes kan sms'en naar elk Nederlands 06-nummer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

zoalng jij in nederland bent en de ontvanger een nederlands nummer heeft dan hoef jij nooit extra te betalen of wat dan ook
de gene die in het buitenland is moet echter naar zijn of haar bundel kijken.