Wat is het beste all-in-one pakket voor bellen, internetten en televisie??

Ik heb nu Telfort zakelijk bellen ISDN (30 euro per maand excl. belkosten die ongeveer 30 euro per maand zijn), schotel - Canal PLus voor de TV (12 euro per maand) en kpn voor internet (25 euro per maand). Nu zei laatst iemand dat alles bij 1 aanbieder goedkoper is dan alles los.

Ik begreep dat je kastjes bij moet huren voor alle extra TV's in huis als je er Nederlandse TV wil zien. Dat zouden er dan 3 zijn. De rest blijft op de schotel zonder NL zenders omdat we ook naar buitenlandse zenders kijken.

Van de KPN heb ik net een nieuwe modem voor internet ontvangen (ook draadloos wifi etc). Volgens mij ook zo'n huurapparaat, maar alleen modem.

Ik kan zelf helemaal niets aansluiten dus moet er een monteur komen. Die zal ook weer geld kosten.

Ze maken het allemaal heel interessant alleen moet het wel ook allemaal werkend gemaakt worden en dat staat er bij geen enkele aanbieder weer duidelijk bij.

Wat kan ik nu het beste doen? Zo'n all-in-one pakket of laten zoals het is?

Iemand ervaring met zo'n overstap???

Toegevoegd na 37 minuten:
Snelheid van de verbinding gemiddeld, geen idee wat normaal is tegenwoordig. Misschien dat iemand dat ook weet, hoeveel MB/s genoeg is, voor films van Youtube en wat downloaden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

ADSL is op zijn eind, dus je zal of over moeten stappen op kabel, of als het kan gelijk of glasvezel (ligt aan je gemeente). En dan is een glasvezelpostcodecheck het handigst.

https://www.glasvezel-vergelijken.nl/

Anders Ziggo/UPC/of andere lokale kabelboer.

Toegevoegd na 2 minuten:
Alles in zal goedkoper zijn, zeker als je een vast beltegoed inkoopt per maand, of ongelimiteerd bellen voor XX euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In België ben je zeker en vast het best met Telenet. Bij een combinatie van TV, telefoon en internet heb je altijd een grote korting.
Abonnement voor GSM, zelfs meerdere, is gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet de vrager eerst naar Belgie verhuizen :D. Is ook zo'n gedoe.