Ik kan niemand bellen en ben niet meer telefonisch bereikbaar. Wat kan ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Op mijn vaste telefoon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Het beste antwoord

De stroom van het modem halen en na een minuut weer aanzetten. (reset)
Op teletekst kijken of er een storing is bij de provider. Voeding van de trafo controleren.
Door een ander toestel aan te sluiten de mogelijkheid uitsluiten dat het aan het toestel ligt.
De provider bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad dat hielp, de stroom van het modem halen en weer aanzetten. Dank.

Andere antwoorden (6)

als je met een ander toestel je telefoonaanbieder belt, dan kunnen ze je lijn doormeten. Je komt er dan achter of daar het probleem ligt, of dat er iets mis is, met je toestel.
13 jaar geleden
Je zou kunnen gaan twitteren, hyven, facebooken, smsen, msn-en... En je kan ook nog steeds in het echt met iemand praten, zeg maar een soort driedimensionaal msn.
Als je toch per se wilt kunnen bellen, zou ik contact opnemen met je provider. Die kunnen je vast wel verder helpen:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets had ik laatst ook, bleek bij het schoonmaken de kabel in mijn Dect telefoon los te zijn geraakt, had het aangedrukt en toen werkte het weer.

En anders probeer je provider te contacteren. Ze kunnen dan je lijn checken kijken of daar de problemen liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even checken of er geen kabeltjes of stekkers los zijn geraakt. Is dat niet het geval, en je bent dus gewoon niet bereikbaar, dan heb je misschien een mobiele telefoon waarmee je kunt bellen naar de helpdesk van de telefoonaanbieder of stuur anders een mailtje om het probleem voor te leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je ADSL hebt of kabel
branden de tel 1 en of tel 2 lampjes op je modem ?
zo ja dat is vast het kabeltje los ?
zo nee dat is je modem waarschijnlijk per ongeluk gereset
en ben je gegevens in het modem kwijt even met mobiel bellen naar de helpdesk of zij je gegevens er in terug kunnen zetten of het staat wellicht in de brief met inlog gegevens.
capthavoc
13 jaar geleden
Je kan ook gaan skypen. Bellen via je computer en je kan ook gebeld worden je hebt dan gewoon een telefoon zonder abonnement en nog voordelig ook.