Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door een fout van de telefoonverkoper heb ik geen (blackberry) internet, heb ik recht op een vergoeding?

Ik ging gisteren langs en nu moet ik terugkomen met het contract, waar op staat dat ik er wel voor getekend heb. Als het goed is maken ze het dan in orde, maar heb ik nog recht op een compesatie en moet ik een klacht indienen.

Toegevoegd na 15 seconden:
compensatie

13 jaar geleden
in: Telefoons
563
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed kijken wat je wel en niet tekent. Compensatie, schadevergoeding?
Waarvoor? Welke schade heb je geleden.
Annswers
13 jaar geleden
Ik heb een week niet kunnen internetten en pingen, terwijl ik daar wel voor betaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, je bent echter ook verplicht om binnen bekwame tijd te klagen over een dergelijke tekortkoming. Bovendien zit in het abonnementsgeld ook bellen begrepen, dus wat zou je er dan aan kunnen overhouden? Bij een abonnement van 35 euro nog geen 7 euro denk ik. Ik zou met je provider proberen tot een minnelijke regeling te komen. Succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar heb je wel recht op, omdat er tekort is geschoten in de verplichtingen voortvloeiend uit het contract. Je moet dan echter wel schade hebben geleden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding