Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor mijn gevoel is het linkeroordopje altijd harder dan het rechteroordopje zijn er meer mensen die hier last van hebben of heb ik gehoorschade?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
765
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het harder, of klinkt het harder/ En vage vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klint in ieder geval harder of het ook harder is kan ik niet zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar inderdaad ook last van.
Weet niet of het door gehoorschade komt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook heel vaak......Maar ik heb geen idee hoe het komt :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier precies hetzelfde. het klinkt harder, het dopje voelt harder aan in het oor... Maar bij ij is het waarschijnlijk omdat ik alleen mijn rechter oordopje in heb op de fiets, om het verkeer nog goed in de gaten te kunnen houden. dan maar mono :) (ben gister bijna aangereden, enkel gered door gehoor :| )

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan heel goed zijn dat je met je linkeroor iets beter hoort dan met je rechter, en dat je dat as merkt als je oordopjes in hebt.
Dan is het wel zaak het geluidsniveau aan te passen op je linkeroor, ook klinkt het dan rechts misschien wat zacht.
Als je bang bent voor gehoorschade zou je je je gehoor kunnen laten meten bij een audiciën, dan weet je precies of je goed hoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het aan je oordopjes ligt is het andersom wanneer je ze verwisselt. Als het dan hetzelfde blijft ligt het aan je oren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding