Mijn iphone4s start niet meer op. Ik krijg het apple teken, dat wordt donkerder, dan valt hij uit en begint hij opnieuw. Hoe krijg ik hem weer aan?

ik heb al een paar dingen geprobeerd:
-de thuisknop en de knop waarmee hij uit gaat ingedrukt houden en hem daarna weer opnieuw proberen op te starten
-aansluiten op een oplader en op proberen te starten
-aansluiten op de computer (itunes)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik kwam onderstaande info tegen, misschien heb je hier wat aan?

---

Omdat je op een punt gekomen bent dat de iPhone niet meer werkt, rest eigenlijk als laatste redmiddel het herstellen van de iPhone.

Het is echter zaak dat je de telefoon in een speciale staat brengt, waardoor er geen instellingen en drivers geladen worden, tijdens het opstarten van de iPhone. Je zorgt er dus voor dat de bootloader niet geladen wordt!

Deze staat wordt DFU genoemd en dit staat voor Device Firmware Update.

Hoe zet je de iPhone in DFU mode? 10 korte stappen. Volg dit stappenplan om je iPhone in DFU mode te zetten:

Sluit je iPhone via USB aan op je PC of Mac
Start iTunes (download en installeer de laatste versie)
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en zet je iPhone helemaal uit
Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en tegelijkertijd de Home-knop (onder je scherm) home button iphone
Je houdt deze beide knoppen tegelijk ingedrukt voor 10 seconden
Na precies 10 seconden laat je de Power-knop los. Blijf de Home-knop ingedrukt houden! Niet loslaten dus.
Blijf de Home-knop 10 seconde ingedrukt houden.
Als je het goed gedaan hebt krijg je van iTunes de melding dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen.
Druk op de knop ‘Herstel iPhone‘
Druk daarna op ‘Herstel en werk bij‘
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
beste Shua,
heel erg bedankt voor het antwoord!!
als ik al deze stappen volg, wordt dan niet alles op mijn iphone gewist??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga er vanuit van wel, dit is de uiteindelijke oplossing, als verder niets lukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
okee, dankjewel