Hoe laat je een nokia lumia 520 werken na blokade van 26000 min?

Iemand heeft op mijn telefoon zo vaak het wachtwoord verkeerd gedaan dat ik nu ongeveer 26000 min moet wachten.

Weet iemand een manier om dat aantal minuten omlaag te krijgen zonder een hard reset te doen en met behoud van alle bestanden en contacten?

Anders moet ik namelijk 18 dagen wachten.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Cryofiel
9 jaar geleden
Kun je gedurende die 18 dagen ook niet gebeld worden? Als je nog wel gebeld kunt worden, is in principe nog wel over die 18 dagen heen te komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je je batterij er uit haal en daarna weer aanzet moet die volgens mij weer gewoon werken als je het wachtwoord nu wel goed intypt

Het beste antwoord

als je contacten en gegevens op je sdkaart staan kun je natuurlijk het kaartje eruit halen en proberen te resetten. toen mijn samsung geblokkeerd was moest ik inoggen met me google account voordat ik er in kon miss heb jij ook een mogelijkheid om zoiets te doen.