Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga graag de samsung galaxy ace 2 kopen maar bij de algemene eigenschappen staat dat het soort vervanging is,Is de telefoon dan simlockvrij of niet?

Bij een andere telefoon stond dat het soort simlock vrij is en bij deze vervanging..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
597

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het ligt per winkel aan of een toestel simlock vrij is of niet. Je kan meestal in de winkel of webshop altijd nog voor de zekerheid vragen.

P.s ik heb de samsung galaxy ace 1 en ik kreeg na ongeveer 1,5jaar last van wifi errors. Kapotte batterij en vaak vastlopen. Ik weet niet precies of de galaxy ace 2 dat ook heeft maar ik zou eerst even op het internet rondneuzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook Ace 1 en heb nergens last van hoor. Dus er kunnen 2 mogelijkheden zijn. 1e is dat het een fabrieksfout is maar dat denk ik niet omdat je pas na 1,5 jaar last van kreeg. 2e is dat je tel vol is met bepalde apps die jouw tel niet aankan en dus vastloopt. En als je je tel veel te lang aan lader zet dan gaat je batterij snellet kapot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al meerdere malen samsung gewijst op dit probleem maar ze zeggen dat het geen fabrieksfout is. zelf ben ik heel erg zuinig op mijn mobiel. ook heeft één van mijn ouders precies hetzelfde probleem met de galaxy ace. Ook heb ik erg veel forums het zelfde probleem die ik had aangetroffen. wat u zei over bepaalde apps, ik heb wel eens een reset uitgevoerd en zelfs zonder apps valt de telefoon soms uit.
Hopelijk blijft die van u wel goed

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding