Welk goedkoopste Provider moet ik kiezen als je kind van 13 een blackberry wil, maar geen abonnement krijgt en ze toch prepaid op internet wil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik u was zou ik het toch overwegen om een abbonoment te kopen, want als je op internet wil (PREPAID) Dan kost dat heeeeeel veel geld....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobiel internetten kan simpelweg nog niet bepaald goedkoop. Duurt nog wel een jaar of 20.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb een bb abbondement met onbeperkt internet voor 21 euro per maand + 120 minuten en 25 smsjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook een bb curve kunnen kopen en een sim only nemen!!

Het beste antwoord

voordat ik de I-Phone 4 had, had ik ook een telefoon met beltegoed en toen had ik vodafone en waardeerde ik gewoon 20 euro beltegoed op en dan stuurde ik een sms met internet aan ofzo naar 4000 en dan had ik voor een hele maand onbeperkt beltegoed en na die maand weer opwaarderen en dan weer die sms versturen en als je een maandje geen internet wil dan kan je gewoon opwaarderen en dan niet die sms versturen verder gebeurt er dan niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een Blackberry voor je kind neemt maar geen abonnement dan kun je kiezen uit verschillende providers. Maar ik zou gaan voor Vodafone prepaid voor de Blackberry. Internet kost wel 12,50 per maand (30 dagen).

Zie hier link voor meer info.