Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag een spel op mijn samsung chat 335 en heb er een uitgekozen maar hoe download ik hem op mijn mobiel?

Ik wil graag een spel op mijn samsung chat 335 en heb deze uitgekozen: http://www.samsungapps.com/topApps/topAppsDetail.as?productId=G00008805376&listYN=Y
Ik wil graag weten hoe ik het nu download op mijn mobiel.

Alvast bedankt voor als je antwoord geeft / weet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In de eerste plaats: Het progje wat in je link staat (temperatuurmeter) is niet geschikt voor jouw toestel. Dit is een android applicatie en jouw toestel is geen android toestel. Je kutn alleen gebruik maken van java applicaties.
In de tweede plaats: Hoe je software uit samsung apps op jouw toestel moet krijgen staat erbij. Klik op de blauwe balk waarin staat "HOE OPHALEN". Het geeft dan de mogelijkheden "direct via het toestel" of via "samsung kies".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat niet werken, want deze App is niet geschikt voor je chat 335. Klik op "beschikbaar toestel bekijken".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding