Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vergrendel en ontgrendel je een Blackberry curve 8520 prepaid?

Ik heb nu namelijk de Samsung ch@t, maar die ontgrendelt steeds automatisch in mijn broekzak en heeft al meerdere mensen (waar ik niks van weet op dat moment) gebeld, waaronder alarmnummer 112. Nu wil ik weten of er bij een Blackberry curve datzelfde gebeurt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb ook een blackberry curve 8520 prepaid.
Bij mij staan er 3 balkjes: 1 ontgrendelen
2.Alleen noodoproep
3. annuleren.

Je hoeft alleen maar op ontgrendelen te drukken en dan je pin in te voeren ( eventuele een wachtwoord). En dan kom ik bij de home.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedere BlackBerry kan je via een toets of via het menu vergrendelen. Alleen kan je daarmee helaas nooit 112 mee blokkeren vanuit de broekzak (zoals met geen enkele telefoon).
Als je bij een BlackBerry het originele hoesje koopt word een BlackBerry automatisch vergrendeld wanneer je hem terug in het hoesje stopt. In het hoesje en het toestel zit een soort magneet systeem waardoor de telefoon weet dat het in het hoesje zit. Op zo'n moment is het zelfs niet mogelijk om 112 te bellen.
Dit gaat niet alleen op voor de 8520 curve maar voor alle BlackBerry toestellen. (zelfs de antieke modellen).
Je herkent de originele hoesjes aan het originele BlackBerry logo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding