Welke stappen kan ik ondernemen om een geblokkeerd telefoonnummer te achterhalen?

Ik heb een iPhone en wordt om de zoveel dagen gebeld door een geblokkeerd nummer. Mijn telefoon gaat dan telkens maar EEN keer over en wordt er opgehangen voordat ik kan opnemen. Ik heb zelf al een HEEL sterk vermoeden wie dit is, maar weet dit natuurlijk niet zeker. Als ik hier ergens een melding van maak, kan ik dan wel achter de identiteit van mijn beller komen? Of geven ze dit nooit zomaar vrij? Ik kan wel de tijdstippen noteren waarop ik gebeld word. Maar ik weet niet of dit ook van toepassing is als ik nooit opneem en dus nooit echt contact heb met mijn beller. Dit gaat al veel te lang door en ik word er gek van. Ik denk dat het een ex van mij is, maar daar kan ik nooit zeker van zijn. Hoe en welke stappen kan ik het beste ondernemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan daar je provider over inlichten!
Ikheb eenlink van t mobile toegevoegd, maar andere providers hebben ook zo,n site.
Je moet dan opgeven hoevaak en op welke tijdstippen er gebeld wordt, en dan gaan hun uitzoeken hoe dat komt. ( een onderzoek instellen)
Overlastmobiel is de zoekterm op google om andere profidere te vinden!
Succes