Kun je een Iphone 4 bij Vodafone bestellen?

Weet iemand of je de iphone 4 bij vodafone kan bestellen? Mijn abbo loopt af in sept. Zit al bij vodafone en nooit problemen mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Officieel:

De iPhone 4 is in Nederland !!exclusief!! verkrijgbaar via T-Mobile in 16GB en 32GB uitvoering met een abonnement vanaf €29,95 per maand.

Maar het schijnt dat je via andere sites ook bij Vodaphone kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je je vodafone om naar simonly. En dan gewoon uit Engeland bestellen (1-3 weken) of even naar Parijs (met iemand mee-)rijden, daar zijn ze gewoon op voorraad.

Is ie 629,- voor 16gb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee nog niet. Het komt er wel aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de iPhone 4 is momenteel alleen te koop bij T-Mobile, omdat zij het alleenrecht hebben om in Nederland te verkopen. Er zijn wel geruchten dat Vodafone binnen een korte tijd via een omweg ook in Nederland zal verkopen. Echter kun je net als wat pieterveenstra zegt, ook een iPhone 4 met Vodafone abonnement in het buitenland kopen.