Is choozze wel echt gratis?

Hallo allemaal,

Ik kwam op internet de provider Choozze tegen en er staat dat ze een gratis abonnement aanbieden. Maar ik heb het gevoel dat ergens een adder onder het gras zit. Is dit nu echt gratis of niet?

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lees eerst de ervaringen van andere gebruikers, voordat je een abonnement afsluit:
http://www.bellen.com/mobiele-providers/choozze/klantervaringen
Het is wel zo, dat mensen eerder en vaker met negatieve reacties naar buiten komen, dan met goede, zonder klachten.
Maar het is wel een maatstaf om af te wegen of dit is wat je wil.

Antwoorden (1)

Ik heb sinds een november een Choozze Zero abonnement. Het bevalt mij prima. De enige voorwaarde is dat je eenmalig 'aansluitkosten' betaalt à 25 euro. Daarna heb ik nooit meer iets meer betaald omdat ik altijd binnen mijn bundel van 100 Mb, 100 belminuten en 100 sms'jes ben gebleven. Je krijgt netjes een waarschuwing als je op 80% van je verbruik zit dus in principe zou je nooit hoeven bijbetalen. Je kunt op de website checken hoe je verbruik is en de 1e van de maand wordt alles weer op 0 gezet.
Hun klantenservice is prima en ik heb geen problemen met het bereik.

Ik heb gekozen voor dit abonnement omdat ik weinig gebruik maak van mijn telefoon en ik gebruik internet alleen via wifi. Ik vond het fijn idee dat ik in een noodgeval altijd gebruik zou kunnen maken van mijn telefoon. Als ik bij een andere provider zou zitten en als mijn beltegoed op zou zijn, dan zou ik niet meer kunnen bellen. Bij Choozze kan dat wel, alleen moet je dan bijbetalen maar daar kies je dan voor. De betaling vindt overigens achteraf plaats per automatische incasso.

Al met al, zou ik je Choozze Zero aanraden als je iemand bent die de telefoon weinig gebruikt of alleen met wifi op internet gaat. In het ergste geval ben je 25 euro kwijt. In het beste geval is daarna alles gratis.