Waar op mijn ipad 3 is een ingang voor een sim (sim-slot)?

Ik kan het nergens vinden, ik zou graag internet op mijn ipad willen en ik moet ergens mijn micro-sim in doen maar ik kan de opening niet vinden.. Is deze er überhaupt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Ligt eraan of het een wifi versie of 3G versie is. Heb je een 3G versie dan zit er aan de bovenkant een heel klein gaatje. In dit gaatje moet je het bijgeleverde pinnetje of een paperclip duwen. Als je dit heb gedaan komt er een simkaarthoudertje omhoog floepen en daar doe je de simkaart in.