Hoe werkt de '20 euro retour' actie van Blackberry? Iemand ervaring met deze actie?

Ik wil graag een prepaid blackberry curve aanschaffen, en toen zag ik op Kijkshop.nl onderin 'koop voor 31 mei een prepaid blackberry en krijg 20 euro retour' Hoe werkt dat?

hier de link naar de desbetreffende pagina op, kijkshop.nl:
http://www.kijkshop.nl/product/38359/4842-4853-6092/telecom/prepaid-op-merk/blackberry/hi-prepaid-blackberry-curve-8520-zwart/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je krijgt een formulier erbij. Je moet de aankoopbon meesturen en dan krijg je die 20 euro op je bankrekening gestort.
Klinkt simpel maar het is nogal ingewikkeld en je moet de originele rekening opsturen (en die heb je misschien nog wel eens nodig)
Je bent sneller klaar als je lege flessen zoekt en voor 20 euro statiegeld inleverd.
Ik denk dat maar een klein deel van de kopers die hele procedure doorloopt. (incl ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij werkt het zo: Je heb nu een prepaid kaartje maar er zit nu bijvoorbeeld € 10,- op maar als je via internet je type Blackberry je adres, telnummer (oftewel Je laat je registreren) achter laat krijg je € 20,- retour