Wat zijn die drie bolletjes links boven de iPhone 3 GS ?

Beetje roodachtig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Een soort sensoren.. Als je daar je hand op houdt tijdens het bellen ( of tegen je oor) gaat het licht van je beeldscherm uit! Meer weet ik er ook niet van hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn er 3 sensoren voor de 3GS:

1. Een lichtsensor voor het beeldscherm.

2. 2 nabijheidssensoren voor het bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze heeft gelijk Als je automayisch aanpassen doet doen bij helderheid zoekt die ene sensor naar licht en past zich daarop aan. De andere 2 zijn als je hem aan je oor houd tijdens het bellen dat je niet allemaal knopjes in gaat lopen drukken