Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je je mobiel houden als je abbonoment afloopt?

Mijn moeder haar abbo van dr iphone loopt in maart af, ze gaat haar abbo waarschijnlijk verlengen en ze mag dus van t-mobile een nieuwe mobiel kiezen.
Mijn vraag is alleen mag ze haar oude iphone dan gewoon houden of moet ze die weer teruggeven aan t-mobile.
Ik zou namelijk haar oude iphone willen hebben als dr abbo afloopt.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja, je mag hem zeker houden!
zo kwam ik steeds aan mijn telefoons.
heb nu eigen abo, mag hem hierna gewoon houden.
ik geloof wel, dat als je eerder met je abo stopt, je een boete moet betalen om je telefoon een soortvan af te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De oude telefoon mag je zeker houden,
Met aankoop i.c.m. een abonnement koop je je telefoon in termijnen. Als het contract afgelopen is is de telefoon dus van jou.

Ik heb zelf een la vol oude telefoons ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker mag ze die houden, zo heb ik ook al enkele mobieltjes geërfd en krijgt m'n zusje binnenkort m'n vader's iPhone. (Ik heb er één voor me verjaardag gekregen met abo)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefoon mag je houden maar een abonnement moet je eerst wel opzeggen het loopt niet vanzelf af
(Lees meer...)
13 jaar geleden
jacker je mag hem wel houden
alleen je abbo is verlopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is deze vraag al lang en breed beantwoord.

Het lijkt mij vanzelfsprekend dat ze de telefoon mag houden, omdat ze waarschijnlijk in haar abonnement of van te voren ook haar telefoon gewoon heeft betaald.

Tenzij in de voorwaarden van t-mobile anders staat, hoeft je moeder de telefoon dus niet in te leveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefoon mag je inderdaad houden, het lijkt me ook niet helemaal logisch dat een provider een gebruikt toestel terug zou willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding