kan ik een 06nummer die mij lastig valt blokkeren, zo ja hoe of welke site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja die kun je zeker blokkeren.
Mits je telefoon gebruik maakt van het android besturingsyteem kun je via de android market de app blacklist downloaden en installeren, daarmee kun je ingestelde nummers blokkeren en ook sms'en die verzonden worden vanaf die telefoonnummer, Mits je geen android telefoon hebt, dan kun je contact opnemen met je telecomprovider en vragen of hun het nummer voor je willen blokkeren omdat je wordt "gestalkt" of "lastiggevallen".

Toegevoegd na 56 seconden:
Correctie: Besturingssysteem i.p.v besturingsyteem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen smartphone, is my te duur namelijk met abbo en ga ook geen 600 euro neer tellen voor een telefoon wat meer kan dat dat ik nodig heb (simpel sms en bellen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het is blyk als provider (dochter van vodafone) heb eerder vragen gehad belde daarvoor vodafone maar die kon niks vertellen over blyk. dus dnek nu ook niet veel kans daarop te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, wat ik zou doen is gewoon elke keer als hij belt het op een blaadje opschrijven(tijdstip, datum, nummer)
en als je er een aantal hebt gewoon vodafone bellen en zeggen dat je gestalkt wordt en door wat voor nummer,(hun kunnen dat namelijk in hun database zien of dat klopt) en dan zullen ze het waarschijnlijk laten blokkeren,
of telkens als hij belt direct aan vodafone doorgeven. je weet niet of je er geen kans op hebt als je het ook niet probeert, dus mijn advies is gewoon er met vodafone over hebben en als vodafone niks voor je kan doen dan zou ik er gewoon mee naar de politie gaan, want als men "gestalkt" of "lastiggevallen" wordt is dat ook een zeer ernstig iets.
Dat gaat aardig lastig. Je kunt beter een ander nummer nemen.

Ik hoorde dit van een collega met een vergelijkbaar probleem (dat het heel lastig ging dus).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een belletje naar de klantenservice. Dan regel je het wel