Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een backup van de contacten op mijn gsm naar de pc?

Ik heb een LG GM750 Layla (draait op Windows Mobile), maar die ga ik verruilen voor een LG GT540 Optimus (draait op Android). Nou wil ik de telefoonnummers die in mijn oude toestel staan, backuppen naar mijn pc. Maakt me niet uit of dat nou in de vorm van een tekst-, csv-, Excel-bestand of wat dan ook is. Maar ik kan helemaal geen software vinden die dit doet! Windows Mobile Device Center kan alleen overweg met Outlook-contacten, LG PC Suite II wil mijn telefoon niet zien als ik hem met USB verbind... Is er dan echt geen makkelijke manier om contacten uit een telefoontoestel naar een pc te exporteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan wellicht eens een poging wagen met het programma wat ze op het volgende forum adviseren: http://g2s.nl/B9
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de contacten hebt opgeslagen op je simkaart, zou het waarschijnlijk wel kunnen met een simkaart reader.
Kosten niet zo gek veel en kan zo in een usb aansluiting.

Groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding