Hoe speel je habbo op een iphone ?

Hallo ik heb gehoort dat je habbo op de iphone kon spelen en in de app store vond ik photon volgens de beschrijving kun je daarmee Flash games spelen. Kan dat ook egt zo nee bestaat er een andere software waar je wel habbo kan spelen ?

Toegevoegd na 22 uur:
Ps. habbo werkt met flash

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee adobe flash player kun je niet downloaden op apple produchten

Antwoorden (1)

Iswifter, het is een app dat gebruikt word voor flash games. Je hebt alleen toegang naar flash-games zoals habbo, maar geen flash sites. Met de lite versie kun je maar maximaal een halfuurtje erop en daarna moet je betalen voor de pro versie. uit mijn hoofd is het 1.59 (iswifterpro) is best wel prijzig, maar dan heb je ook wat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik kan die niet vinden in de appstore .