Wat is er mis met mijn samsung s10?

Precies 30 dagen geleden ook dit probleem gehad
Krijg geen meldingstoontje bij bijv whatsapp bericht
Kan geen radio luisteren
Contact gehad met waar ik hem heb gekocht
Aĺle stappen doorgenomen
Tot slot terug gezet naar fabrieksinstelling dat heeft gewerkt alles werkte weer
Maar vond dat toch wel een gedoe
Kan toch niet de bedoeling zijn
Hij maakt ook geen updates meer
Telefoon is 9 mnd oud

10 maanden geleden

Antwoorden (1)

Er kunnen verschillende problemen zijn met je Samsung S10. Controleer eerst of je software up-to-date is. Als dat niet het geval is, probeer dan de software te updaten. Als dat niet helpt, controleer dan of je apps goed werken. Als dat ook niet het geval is, neem dan contact op met de klantenservice van Samsung.
Bronnen:
5 maanden geleden