Heeft iemand de marktplaats applicatie voor android?

Ik heb een Toshiba tablet, maar kan er geen applicaties opzetten omdat er geen 06 nummer bij zit. Kan iemand mij dit bestandje sturen of vertellen waar ik de originele marktplaats app kan downloaden zonder dat ik moet inloggen en toestanden? Ik zoek dus niet marktKRAAM, maar marktplaats.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien is het handiger als je de mobiele website van Marktplaats op je beginscherm zet. Dan kan je vanuit daar meteen naar marktplaats gaan. En zoveel verschil maakt het niet met de app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
surf naar apktops.com
daar staat de marketapp
ook staan er allerlei apps die gratis zijn, (ook betaalde ;))