HTC heeft bekendgemaakt dat de Sensation XE en de Sensation XL een update krijgen naar de recentste Android versie, namelijk Android 4.0 Ice Cream Sandwich. De verwachtingen zijn dat HTC eind deze maand begint met het uitrollen van de updates.

Wanneer de update voor jou beschikbaar is, krijg je bericht van HTC.

Toegevoegd na 3 dagen:
HTC heeft bekend gemaakt spoedig te zullen beginnen met de updates naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich (ook voor alle Sensation's).