Die barst kan zorgen dat de telefoon sneller kapot gaat, bijvoorbeeld door vochtschade. Dat maakt dat de telefoon al een heel stuk minder waard is. Gelukkig is het niet duur om de achterkant te laten fixen: voor maximaal 50 euro ben je al klaar. Als je echt nog een goed bedrag voor je telefoon terug wil moet je hem zelf laten maken en er een oplader bij kopen. Dan kun je er zo 200 euro voor vragen. Als je hier geen zin in hebt dan zul je het moeten doen met maximaal 50,-. Tel uit je winst: €50,- zonder moeite, of €200,- terwijl je er hooguit €75.- in gestopt hebt= €125.-! Het loont dus zeker de moeite.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn iPhone achterkant heb ik voor €15 laten maken.
Nieuwe iPhones 4 gaan op dit moment voor zo'n €150,- - €200,- over de toonbank. Gebruikte leveren nog tot zo'n €100,- op. Denk dat je jouw exemplaar hooguit voor een paar tientjes kwijt kunt. Hij heeft schade en is niet compleet. Repareren zou kunnen, nieuwe achterkant hoeft niet duur te zijn en kun je zelf vervangen. Oplader zou wel handig zijn als die er bij zit, zo niet dan moet je rekening houden dat je dan dus minder voor je iPhone kunt vragen (koper moet immers lader kopen).