Heeft iemand ervaring met folie voor touchschermen?

Is de werken van de touch nog gelijkwaardig?
Is de resolutie van het scherm nog goed zichtbaar bij foto's en filmpjes?
Heb je last van spiegeling?
Heb je last van vingerafdrukken en andere vettigheid?

Welk merk heb je dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met mijn lg viewty touch heb ik de folie gebruikt omdat ik wat krasjes kreeg. Maar de folie beviel me niet. Touch gevoeligheid werd er absoluut minder door! Heel irritant! De resolutie bleef hetzelfde en spiegeling viel best mee. Bij mij was er een héél klein hoekje los gaan zitten. Dat kreeg ik niet meer terug. Er bleef vuiligheid onder komen en het ging daardoor steeds meer los. Na 2 weken kon ik het er al af trekken. De lg cookie,die ik nu heb,hou ik lekker zonder folie. Zonde van de,onontkoombare,krasjes maar minder erg dan loszittende folie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bijgeleverde folie die ik heb op mijn nokia 5230 doet het prima!!!

resolutie is prima!

touchscreen gevoeligheid is ietsiepietsie minder maar dat merk je nauwelijks...

en er zijn juist minder vette vingers, en de spiegeling is wat meer bij mij...