Mijn htc scherm is half jaar na reparatie weer stuk, valt dit onder garantie van de fabrikant?

Afgelopen zomer heb ik het scherm van mijn htc one m8 laten maken. Ik had hem laten vallen waardoor een barst in het scherm kwam.

Het scherm geeft nu pixels. De winkel (ep) zegt dat de flexkabel van het scherm stuk is. Hierdoor moet het hele scherm(lcd+digitizer) vervangen worden.

Maar ik haalde hem uit me zak toen dit verschijnsel zich voor deed. Ik zou niet weten wat de schade veroorzaakt zou kunnen hebben. Valt dit onder garantie van de fabrikant?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo Simon,
Dit valt jammer genoeg niet onder garantie van de fabrikant.
Een onderdeel van je telefoon dat je zelf kapot maakt kun je niet laten vergoeden door de fabrikant. Alleen bijvoorbijld als er iets mis is door een technische storing. Wanneer je je telefoon verzekerd hebt op dit soort dingen kan het gratis of veel goedkoper worden om een nieuw scherm erop te zetten
Mvg. Thom