Wat is de eerste tablet pc op de wereld?

Nu praten we over ipads en andere tablet pc

nu vraag ik mij af:
wat was de 1ste tablet pc op de wereld?

Wat zijn de specificaties die tablet pc?

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je geen specificaties weet zet het er dan ook niet bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Als je geen specificaties weet zet het er dan ook niet bij." Als iemand geen specs weet, hoe zou hij ze er dan bij kunnen zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar sommige mensen gaan dan geen antwoord geven

Het beste antwoord

Als ik in deze lijst kijk http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_tablet_computers vind ik de GRIDpad het eerste apparaat wat we nu als tablet zouden zien.

Toegevoegd na 4 minuten:
Andere in de lijst zijn meer tekentablets die bij een vaste computer horen en als input device dienen. De
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (2)

Ik houd het op de 'Dynabook'. We schrijven 1972, dat is dan 40 jaar geleden.

Toegevoegd na 34 seconden:
Ik weet geen specificaties, dus dan zet ik het er ook niet bij.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Al was het alleen al voor: Ik weet geen specificaties, dus dan zet ik het er ook niet bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens is het dus alleen maar een idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dubbel + voor je toevoeging. :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meesterlijke toevoeging xD
het idee van een tablet stamt al uit de jaren 60. De eerste tablet-pc verscheen begin jaren 90 op de markt.
Het bedrijf Axiotron bracht in 2007 een op de Apple Macbooks gebaseerde tablet-pc uit