Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn lumia op stil zetten?

is er een gemakkelijke manier op mij lumia 532 op stil te zetten?
ik moet nu elke keer met de volumeknop aan de slag.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op http://www.microsoft.com/nl-nl/mobiel/support/product/lumia532/smartguidance/?action=singleTopic&topic=B-GUID-9585A737-B228-4C39-AF7E-532FF3B88122-8_10_1 staat beschreven hoe dat gaat:

Druk op een volumetoets om de volumestatusbalk boven in het scherm te zien en tik vervolgens op het pictogram Volume om de instellingen te openen.
Tik op het pictogram Belsignaal om naar de stille modus te schakelen.

Tip: Wil je de telefoon niet in de stille modus houden, maar kun je nu niet beantwoorden?
Als je het geluid van een inkomende oproep wilt dempen, druk je op de toets 'Volume omlaag'.

Als je 'Draaien om te dempen' hebt ingeschakeld, kun je de telefoon gewoon met de voorkant omlaag te draaien.
Om 'Draaien om te dempen' in te schakelen veeg je op het startscherm vanaf de bovenkant van het scherm omlaag, tikt bij "Alle instellingen" op Audio, veegt indien nodig naar links en stelt 'Draaien om te dempen in' met het pictogram Inschakelen.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding