Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je allemaal doen met het iphone app ; plex ?

Ik hem hem gedownload op mijn iphone
Maar ik snap niet egt wat je ermee kunt doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
819

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Plex is een mediacenter voor OS X, gebaseerd op XBMC, waarmee je media op je Mac, in je thuisnetwerk of van internet kunt bekijken. Al je films, series, muziek, foto’s kun je toevoegen aan Plex en vanuit daar kijken. Daarnaast kun je plug-ins installeren waarmee je content van internet kunt afspelen.

De app biedt de mogelijkheid om Plex te bedienen via knoppen op je touchscreen of via gestures op je scherm. Ook kun je op je iPhone door het menu van Plex bladeren, in plaats van op je scherm, en Plex op die manier bedienen.

De mooiste functie is echter dat je alle content van Plex naar je iPhone (of iPad) kunt streamen en daarop kunt bekijken. De functionaliteit is te vergelijken met die Air Video, maar met Plex kun je alle content uit je mediacenter (inclusief muziek en foto’s) en alle online content van plugins bekijken. Sterker nog: je kunt een serie die je op je Mac kijkt pauzeren en verder kijken op je iPhone. Er is maar één nadeel: je Mac moet aanstaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding