Zitten er veel nadelen aan een verouderde Android versie?

Ik ben van plan om een tablet te kopen maar las op internet dat er geen nieuwe Android versie meer voor uit komt. Hij gaat maar tot Android 3.1 . Zitten hier veel nadelen aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor eigenlijk is dat beetje het zelfde.gewoon andere toepassingen en oogt wat anders,elke versie android heeft voordelen en nadelen. En met android 3.1 kan je toch nog het meeste wat er in de store is downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jaa Veel apps kun je niet meer downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat valt wel mee. Veel apps zijn ontworpen voor een versie maar ondersteunen een oudere versie nog wel (al heb je daar dan mogelijk niet alle functionaliteiten).