Wat kost dit?

Op marktplaats is er een iPhone die ik wil hebben, een witte 3gs met 32gb, hij word aangeboden voor €180, er moet nog wel een nieuw scherm op
Hoeveel kost het om er een nieuw scherm op te zetten?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

50 euro ongeveer voor een nieuw scherm. ikzelf laat het altijd door de verzekering doen maar aangezien jij dat niet kan. Maar dan is het wel een goede prijs van een 32gb iphone 3gs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb pas geleden een smartphone met touch screen problemen bij de Nokia dealer gebracht. Gelukkig had ik garantie en waren de kosten volledig voor Nokia zelf.....maar ze verzekerden mij ervan dat als ik zelf zou betalen het stuk glas vrijwel net zo duur is als het toestel zelf. Ik zou er dus persoonlijk niet aan beginnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een half jaar geleden 100 euro betaald om het glas te vervangen bij mijn 3G. Inmiddels een 4 gekocht en verzekerd want kapot is het zo. Het scheelt als je alleen het glas koopt en het zelf doet of als je het laat doen. Ik heb het laten doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan wat er kapot is, is alleen het scherm kapot of ook het lcd display.
Ik heb de mijne een keer laten repareren bij isn, die is goed, betrouwbaar en goedkoop. (zie link)